RSS d'elDebat.cat
elDebat.cat
13/08/2010
Sin título
Laporta goleja Carretero
Francesc Moreno
Carretero volia a Laporta com a guinda per al seu projecte. Però, finalment i prèvia rendició incondicional, com a molt pot aspirar a integrar-se subordinadament a Solidaritat Catalana per a la Independència.

No obstant això, té raó Carretero quan diu que Laporta li ha copiat el discurs. Solidaritat Catalana és una fotocòpia de Reagrupament. Però a qui li importa?. Reagrupament no ha aconseguit fer-se un lloc en les enquestes i Laporta ho aconseguirà.

La raó és simple. Vivim en un món en el qual predominen els personatges mediàtics. Laporta pot compartir plató amb la Belen Esteban, la reina de les audiències, sense desmerèixer, però Carretero avorreix a les ovelles. Carretero és un doctrinari, mentre que Laporta és un pragmàtic simpàtic i amb molta barra. Carretero quan perd els papers diu que la Presidència del Barça és més important que la Presidència de la Generalitat, i que oferirà Catalunya com a pàrquing al exèrcit nord-americà; Laporta es baixa els pantalons, es banya en xampany francès o exhibeix les seves noves conquestes.

Laporta és advocat i ja se sap com som; Carretero és un metge de Puigcerdà. Carretero té imatge de perdedor. Laporta de guanyador. L’ex president blaugrana és un producte del nostre temps, mentre que Carretero es un polític de fa un segle. No hi ha color. L'expresident blaugrana goleja Carretero sense baixar-se de l'autobús.
àngels duch i saucedo
21/08/2010
INDEPENDENCIA, en lloc d PROTAGONISME. q encara no en tenim prou d rebre, per "culpa" de les capelletes ? Si no fem servir el SENY, n'hi haurà molts q és fregaràn les mans, no els hi donem aquest gaut... x una vegada UNITS: INDEPENDENCIA . `@ngels
Víctor
19/08/2010
En Laporta és un oportunista més. Igual que n'Uriel i en Tena, que, tot d'una, han decidit fotre el camp de sengles partits per a formar-ne un de nou dos mesos abans de les eleccions (amb un programa copiat de Reagrupament). Per que ara? Han tingut temps per a adonarse'n, de les estratègies patètiques de llurs partits (fins i tot n'Uriel justificava el segon tripartit). No tindrà res a veure la poltrona? Res, Solidaritat Catalana és un partit creat per a donar cabuda als personalismes i egos. Un projecte que torpedina l'independentisme.
Víctor
19/08/2010
En Laporta és un oportunista més. Igual que n'Uriel i en Tena, que, tot d'una, han decidit fotre el camp de sengles partits per a formar-ne un de nou dos mesos abans de les eleccions (amb un programa copiat de Reagrupament). Per que ara? Han tingut temps per a adonarse'n, de les estratègies patètiques de llurs partits (fins i tot n'Uriel justificava el segon tripartit). No tindrà res a veure la poltrona? Res, Solidaritat Catalana és un partit creat per a donar cabuda als personalismes i egos. Un projecte que torpedina l'independentisme.
Jordi
19/08/2010
Totalment d'acord.
Arnau Estanyol
18/08/2010
Laporta no li ha fet cap gol a Carretero. Si un cas, el independentisme li ha marcat un gol al independentisme. Això fa pena, molta pena.
L'autor, un independentista analfabet més
18/08/2010
al exèrcit nord-americà; Laporta es baixa els pantalons Quan aprengui a escriure: a l'exèrcit,... s'abaixa...
Pau
18/08/2010
Encara no s'ha acabat el partit. Ja veurem qui és el guanyador al final
Ramon
17/08/2010
Com li deia Don Quijote a Sancho Panza, "Ladran? luego cavalgamos. doncs això, ja hi pot dir misa Sr. Moreno, prefereixo al Doc Carretero com a president seriòs que a Laporta. Laporta , com vosté diu, fa mes patxoca a Tele 5 que a la Generalitat.
Pepet
17/08/2010
Dir-te, joan, que de tot el que enraono intento estar documentat i que si vols confondre algú amb les teves afirmacions errònies, mancades de certesa i fetes des de les vísceres, vas errat. Només cal que entris a la Viquipèdia (si no vols consultar hemeroteques) i cerquis "Partit per la Independència"....Tampoc no saps el que llegeixo (a més no n´has encertat ni un...). Per tant, és ben diàfan qui ignora fets i a més emet missatges incerts i des d´un palpable fanatisme. Salut!!!!
joan
16/08/2010
Pepet, parles des de la més absoluta ignorància, en Laporta mai, mai, havia militat al PI, a veure si ens informem més enllà del que diu l'Sport i el periódico o la vanguardia, tambe ho dic pel suposat forat negre en el club, aixo no s'ho creu ningú.
Pitonisa
16/08/2010
Efectivament, Carretero es un metge i Laporta un advocat, es a dir gent que es pot guanyar la vida. A que es podrien dedicar el Montilla (un senyor que si que avorreix a les ovelles) i el Zapatero (mes mentider que en Calces) si no fossin politics?.
Pitonisa
16/08/2010
Efectivament, Carretero es un metge i Laporta un advocat, es a dir gent que es pot guanyar la vida. A que es podrien dedicar el Montilla (un senyor que si que avorreix a les ovelles) i el Zapatero (mes mentider que en Calces) si no fossin politics?.
Rosa
14/08/2010
ai, ai, Moreno! Quina mena de noticia és aquesta ? Banals i gens interessants son totes aquestes xafarderies. Suposo que aquest diari digital no el pago jo amb els meus imposts ... Qui li paga la nòmina a vostè ?
Leila
14/08/2010
La veritat és que l'autor té tota la raó. Ens agradi o no, Carretero és un versicle d'un psalm medieval. Laporta és la modernitat d'un telefilm de luxe amb la gosadia necessària per provocar el tsunami independentista que ve. Carretero avorreix amb una estètica escindida. Laporta entusiasma en els actes que l'he vist. Un parlar en positiu. Carretero sempre plora.
Santi Gual
14/08/2010
convindria recordar que va passar a les eleccions del Barça.Hi havia la candidatura de l'establishment que, gràcies a la divissió dels seus rivals, va guanyar de carrer. La candidatura del Laporta va fer el ridícul i va quedar la última. I aquella candidatura insignificant, que va passar justet el tall, va quedar segona, la gent li va fer confiança.
Pepet
14/08/2010
Quina llàstima doncs......... Si hem de confiar l´independentisme a personatges capaços de compartir platós amb "Belenes Esteban", que es banyin amb xampany francès, que s´abaixin els pantalons en públic, que vagin exhibint les seves noves conquestes i que a més tinguin molta barra......Anem lluïts!!!! Un altre mèrit és ser advocat de Barcelona????? Aquest fet fa tenir imatge de guanyador???? Si fos metge de Barcelona tindria consistència? I advocat de Puigcerdà? Diu l´autor del text: "Laporta goleja Carretero". Perquè el goleja? El símil vé perquè era president d´un club de futbol?..... Òsti, què bo i que ocurrent!!!! I ara seriosament, és a Carretero a qui ha de "golejar"? No ho sé, possiblement es podria incloure al currículum del personatge "l´èxit" del PI, no?. Més que res perquè estem enraonant de política. O el "forat negre" que hi ha al club que fins ara gestionava, perquè la política també és gestió de recursos (si et "menges algun torrat", és clar...) Contractarà sicaris perquè espiin als seus companys de partit? Estem d´acord en que el personatge és mediàtic,però això és sinònim de ser un bon polític?
Àlex A
14/08/2010
Sempre agafa el camí contrari del que et mostra el teu enemic, Carretero és la bona aposta
Albert Vilà
13/08/2010
Sr. Moreno Tots els advocats són iguals?? Quin problema hi ha en que el sr. Carretero sigui metge de Puigcerdà? I vostés qui és? voldria que em detallés els seus comentaris, ja que jo no voldria posar tots els articulistes al mateix sac. Espero el dia en que alguns sàpiguen valorar les parts positives dels fets, ja segons es diu, tot té un costat positiu, oi? Salutacions.
Albert Vilà
13/08/2010
Espero el dia en que en la política sols es defensin els valors propis i no els defectes (molts no demostrables) dels demés. Avui els polítics sols busquen vots per que volen poder. El dia que treballin pels ciutadans trobaran els vots. Mireu quina mena d'atenció presten els nostres polítics en la sessió de control de maig de 2008, al Parlament. Per cert, amb molta assistència degut a la importància de la sessió. Mireu la plana 7. Quants estan badallant? quants xerrant amb el del costat o bé el del darrera? Veieu els que sembla que dormen?. Renoi en la foto es veu clarament que els qui més atenció hi posen són precisament el públic !!! http://avui.elpunt.cat/elements/presencia/011109presencia.pdf ...
Albert
13/08/2010
Curiós que sent dependentista tinguis tant d'interés en els líders independentistes.
miquel
13/08/2010
Si Laporta entra a les zones metropolitanes on mai ha entrat l'independentisme, i amés és capaç de prendre vots de CiU, Benvingut sigui! No serà pas menys populista que el populisme de ZP amb els seus 400€ en campanya,o menys populista que Montilla.Jo voto a ERC,reconec el perfil baix de tots els candidats,però en el contexte actual no és res anormal.Ja s'anirà perfilant el contingut del discurs independentista que és l'únic que pot tenir algun dia l'adhesió majoritària.Els discursos fracassats com el federalisme que necessita del PP,no poden aspirar mai al consens social.Poc a poc,i més Europa i menys Espanya..
JoMateix
13/08/2010
"Carretero és un metge de Puigcerdà". algun problema contrra els metges o la gent de OPuigcerdà? Veig un cert ressò a "és una persona de comarques, de tercera" en aquest comentari...
Nou comentari
L'empresa es reserva el dret de no publicar els comentaris que consideri inapropiats, que contiguin insults i/o difamacions, per tal de preservar la imatge de les persones. El sistema guardarà el seu comentari junt a la seva IP (38.107.179.207)
*
*
Has de copiar, en el camp de text, els6 caràcters, del 0 al 9 i de l'A a la F

* Camps obligatoris
 
 
 
CSS vàlid XHTML vàlid Gestor de continguts Creative Commons License
Portada | Política | Societat | Entrevistes | Opinió | A debat | Videos | El lector | EconomiaDigital.cat | CulturaiOci.com | TribunaLatina.com | Contactar | Qui som
Red Digital XXI S.L | NIF: B63898712 | Registre mercantil de Barcelona en el llibre nº 90363 diari 944 el dia 19 de Juliol del 2005 assentament 934 | CMS per Bab Soft
elDebat.cat