RSS d'elDebat.cat
elDebat.cat
27/08/2011 10:52
Diaris espanyols carreguen contra el d'Arenys
Sin título
Cesc es disculpa per lluir una estelada
Redacció
Nova polèmica futbolística-nacional. Si fa uns dies parlàvem dels casos de Xavi, que va fer unes declaracions sobre les seleccions catalana i espanyola; i de Bojan, que va ser increpat a Mestalla per ser català, ara ha estat Cesc Fàbregas, el nou fitxatge del Barça, qui ha estat el protagonista. En la celebració d'ahir a la nit de la Supecopa d'Europa, el d'Arenys es va lligar al coll una estelada, fet que ha generat la polèmica.

El més preocupant, però, va ser el que es va generar a Twitter minuts més tard. Un grup d'espanyolistes radicals van començar una agressiva campanya en aquesta xarxa social. L'etiqueta ho deia tot: #cescmuerte. Ni tan sols unes disculpes adreçades en castellà als qui s'haguessin pogut ofendre per part del propi Cesc des del seu Twitter #cesc4official van servir per calmar els ànims.

Alguns mitjans espanyols, enfadats
Alguns mitjans espanyols destaquen el tema en titulars i comenten que l'acte podria ser il·legal. Així, El Economista.es assegura que la bandera estelada no cap dins la Constitució. Segons ElMundo.es, es tractava d'una bandera anticonstitucional.

El web del programa esportiu Punto Pelota, del canal espanyol Intereconomía fins i tot precisa que l'estelada "vermella" que portava Cesc era "comunista", i que es tracta d'un "insignia anticonstitucional".

En defensa de l'acció de Cesc, ha entrat en xarxa l'etiqueta #cescpatriotacatalà, que recull també opinions sobre els fets d'ahir a la nit a Mònaco, després que el Barça es proclamés 'supercampió' europeu.
Imprimeix Enviar a un amic
La TafaneraMenéamedel.ico.usChuzaFacebookIndependènciaCatosfera
16Veure i / o afegir comentaris
Marcel:Cap problema per constituir una lliga nacional catalana, pero no... Vilot:Felicitaciones al Barça por sus recientes últimos títulos desde l...
Marcel
31 13:37:39/08/2011
Cap problema per constituir una lliga nacional catalana, pero no nomes de futbol, de tots els esports. I tambe una hisenda catalana que es el que fa mal. I sius plau , anticonstitucional ? no feu riure....les amenaces son delicte !!!. Soc catala, no espanyol, espanyol mi conten per força !!
Vilot
31 00:19:02/08/2011
Felicitaciones al Barça por sus recientes últimos títulos desde la Meseta Norte (soy Madridista -estamos mejorando bastante-). Con Cesc y Tiago mantendrá su fuerza en el centro del campo, quizás le falte reforzar su defensa, y mientras Messi esté en condiciones seguirá jugando un 4-3-3 con éste de falso nueve hinchandose a marcar goles. Vamos a la otra cuestión. Yo creo que ser entusiasta de la selección de España y a la vez llevar una bandera independentista es algo contradictorio, pero como no nos lo explique el propio Cesc, no lo vamos a entender. Ahora,que las amenzas de muerte me parecen algo vergonzoso. Lo que yo no sé es si exite alguna norma por la que se sanciona de alguna forma a los jugadores que se niegan a ir con la selección española; me gustaría que alguien lo aclarase. De todas formas creo que ir a la selección es algo de mucho prestigio para un jugador y que se refleja en sus jugosos emolumentos y el caché que se adquiere y.. todos somos humanos. Lo que si creo debemos ser coherentes es en lo siguiente: si admitimos que algunas selecciones autonómicas se transformen en nacionales, debe suceder lo mismo con las respectivas ligas, organizándose por su cuenta.
Josep
29 20:02:07/08/2011
Laureta, si et fot ser catalana, fes com la Chacón, a Madrid, siau, siau ... I per cert al "barcelonista" no seria més fàcil que els espanyols de l'altiplà usessin la bandera de la seva comunitat? O és que representen una altra cosa i fan servir una altra bandera? Que fàcil és obrir la boca i vomitar odi.
Carles
29 13:48:37/08/2011
Estic d'acord. Soc barcelonista i catala, i no em sembla be varregar les coses. A mes estic tambe d'acord que es una bandera anticonstitucional. Si fiquen regles han de ser per tots
Laura
29 13:46:52/08/2011
Jomateix, cquan dius espanyols, es evident que t'inclous. Ets calalà, no?. Dons ets espoanyol. Jo soc lleidata yi em fot ser catala, pero m'he d'aguantar. Per un altra banda, et recordo que el Barça no representa a Catalunya. Si vol que sigui aixi, que jugui exclusivament, amb jugadors catalans. Per cert, que jugui amb els que volen ser exclusivament catalans, perque hi ha alguns, nascuts a catalunya que es senten tambe espanyols: Victor, Sergio, Xavi...
Josep Maria
29 13:42:05/08/2011
Es una llastima que alguns vulguin portar la politica a tots els ambits de la vida. Estic d'acord en que cada persona ha de opinar com vulgui, per aixo estem a un pauis democratic. el que no veig clar es que per tot es tingui que lluir la bandera, mes aquelles que no son contitucional. Vull dir, ni la de temps de Farnco , ni la "estelada". Si es pot la estelada, es pot la de Franco , no?. Crec que en un partit amb equips, que son multinacionals, amb jugadors de molts paisos, els jugadors i el equip s'ha de limitar a portar la bandera del club
Pau
27 23:35:13/08/2011
Un estat malalt on la culpa mai és dels cafres que amenacen i neguen la realitat i la normalitat d'un poble ! CAFRES visquim en un estat de CAFRES. Cada cop és més clar més obvi ! A cap ESP progresista cosmopolita i d'esquerres li cau la cara de vergonya? Cesc va agafa una estelada de la grada amb normalitat pensant que visquia en un estat normal i va rebre amenaces de mort i la negació de la realitat per resposta. CAFRES! A cap espanyol li cau la cara de vergonya? CAFRES !! Miserable nacionalisme i estat que per ser ha de negar la realitat i maltractar i espoliar un altra nacionalisme. Com en les pitjors dictadures. CAFRES!
fito1038
27 22:26:07/08/2011
#cescmuerte si això és veritat ,de demanar perdó és un covard i no mereix jugar al barça. #josempreambcatalunya
Sisu
27 17:37:21/08/2011
Si ho fessin voldria dir que no saben a quin club estan representant, em sembla perfecte que ho fassin amb la seva selecció. El Barça té un país al darrera com ja deus saber.
Barcelonista
27 17:27:36/08/2011
De acuerdo, estamos de acuerdo. Y la verdad es que tienes razón. No tengo nada de agraciado. Pero imagino que, si apelamos a los sentimientos, si una día a Villa o a Pinto les da por sacar una badera española ustedes seran muy educados y no les llamaran 'fachas'. Estaran tmb ellos mostrando sus emociones, su país de orígen, como Keita.
Sisu
27 17:14:04/08/2011
Pel que entenc és que no deus ser molt agraciat. El canal cuatro la definia com a bandera independentista i comunista. Ja comença a ser hora que els nostres jugadors catalans comencin a mostrar el seu origen, tal i com ho va fer el mateix keita amb la bandera de Mali. Deixant al marge de si el Cesc sabia o no el que és una estalada (no m'entra al cap que una perrsona d'arenys no ho sàpiga) per què no pot mostrar els seus desitjos? Espanya no es ven com un país democràtic a cas? aquí tenim el veredicte !
Barcelonista
27 14:53:22/08/2011
Yo no tengo la oportunidad de salir con la señorita Elsa Pataki, pero no por eso me voy con alguien que de quien me quiero divorciar. No se si me explico.
jomateix
27 14:26:14/08/2011
Barcelonista: El Cesc te la oportunitat de poder jugar amb la selecció catalana? No oi?
Barcelonista
27 14:08:50/08/2011
Pero en qué quedamos, este joven es independentista pero va a la Roja bien contenta con sus amigos Xavi, Puyol, Piqué... Mostrar los sentimientos sí, pero que no jueguen con los de los demás.
jomateix
27 13:48:58/08/2011
Barcelonista, els espanyols us haurieu de sentir ofesos per l'espoliament constant que rep Catalunya... no pas perquè algu expressi els seus sentiments...
Barcelonista
27 12:27:13/08/2011
Los jugadores del FC Barcelona han de saber que gran parte de su hinchada es española y se puede sentir ofendida con este tipo de celebraciones. Visca el Barça!
Nou comentari
L'empresa es reserva el dret de no publicar els comentaris que consideri inapropiats, que contiguin insults i/o difamacions, per tal de preservar la imatge de les persones. El sistema guardarà el seu comentari junt a la seva IP (38.107.179.210)
*
*
Has de copiar, en el camp de text, els6 caràcters, del 0 al 9 i de l'A a la F

* Camps obligatoris
 
 
 
CSS vàlid XHTML vàlid Gestor de continguts Creative Commons License
Portada | Política | Societat | Entrevistes | Opinió | A debat | Videos | El lector | EconomiaDigital.cat | CulturaiOci.com | TribunaLatina.com | Contactar | Qui som
Red Digital XXI S.L | NIF: B63898712 | Registre mercantil de Barcelona en el llibre nº 90363 diari 944 el dia 19 de Juliol del 2005 assentament 934 | CMS BabSoft
elDebat.cat